foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Inspectoratul Școlar Județean Suceava urmărește realizarea politicilor şi programelor de dezvoltare ale învăţământului preuniversitar în profil teritorial, asigurarea cadrului organizatoric şi funcţional favorabil creşterii calităţii serviciilor educative în şcoli, care să permită tinerilor absolvenţi o mai buna orientare într-o economie şi o societate bazată pe cunoaştere.

ISJ Suceava

Rădăcinile educaţiei sunt amare, dar fructul este dulce. Aristotel


Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie 2022
e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

  1. Lista tuturor funcțiilor de conducere din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Suceava după sesiunea ianuarie aprilie 2022
  2. Rezultatele contestatiilor pentru proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct contestatiilor pentru proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct
  3. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 18.03.2022
  4. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 17.03.2022
  5. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 16.03.2022
  6. Grafic de desfășurarea a interviurilor din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie - Aprilie 2022
  7. Lista cu situațiile problema etapa II
  8. Procedura interviu sesiunea 2022
  9. Rezulate finale proba scrisa din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie Aprilie 2022
  10. Rezulate proba scrisa din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie Aprilie 2022
  11. Repartizare candidati proba scrisa
  12. Anunt contestii proba scrisa
  13. Anunt proba scrisă 2022
  14. Lista candidaților admișirespinși în urma evaluării dosarelor pentru concursul de ocupare a posturilor vacante de directordirector adjunct - 04.02.2022
  15. Lista candidaților admișirespinși în urma evaluării dosarelor pentru concursul de ocupare a posturilor vacante de directordirector adjunct
  16. Lista posturilor vacante
  17. Notă ME pricind sesiunea ianuarie aprilie 2022
  18. Procedura inscriere aplicatie
  19. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar -3026/13.01.2022
  20. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 
  21.    a) curriculum vitae Europass; 
        17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022 
       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 
       c) cartea de identitate; 
       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 
       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 
       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 
       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 
       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, pe baza eventualelor documente depuse de candidat, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor «Foarte bine» în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră şi/sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, după caz, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent, nici în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie; 
        17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022 
       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 
       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 
       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 
       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6; 
       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 
       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 
       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 
       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 
       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 
       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3). 
        06/09/2021 - punctul a fost introdus prin Ordin 5195/2021. 
        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 
       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare. 
       (3) Nedepunerea, după caz, a documentelor prevăzute la alin. (1) lit. n) atrage invalidarea opţiunii de susţinere a probei de interviu pentru funcţia/funcţiile de conducere care necesită respectiva/respectivele condiţii speciale. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar 2021

  1. Lista cu rezultatele finale la proba scrisă a candidatilor care au participat la concursul de ocupare a functiilor vacante de director și director adjunct și nu au depus optiuni pentru ocuparea unei funcții vacante
  2. Lista candidatilor declarați reusiți la concursul de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct -17 decembrie 2021
  3. Lista posturilor vacante de director și director adjunct în unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Suceava,
  4. Hotarârea nr 73 din 17.12.2021 a consiliului de administratie al ISJ Suceava privind rezultatele finale ale concursului national pentru ocuparea functiiilor de director/ director adjunct, sesiunea 2021
  5. Nota depunere optiuni
  6. Lista cu rezultate finale ale tuturor candidatilor participanti la proba de interviu din cadrul concursului de ocupare a functiilor vacante de director/director adjunct,11.12.2021
  7. PO 35801_07.12.2021
  8. Rezultate contestatiilor pentru proba de interviu
  9. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 26.11.2021
  10. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 25.11.2021
  11. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 24.11.2021
  12. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 23.11.2021
  13. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 22.11.2021
  14. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 19.11.2021
  15. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 18.11.2021
  16. Reprogramare candidați
  17. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 17.11.2021
  18. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 16.11.2021
  19. Completare anunt contestatii
  20. Model cerere contestatie
  21. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
  22. Important acces sali examen
  23. Anunt contestatii interviu
  24. IMPORTANT! PROBA DE INTERVIU SE VA SUSTINE LA COLEGIUL TEHNIC AL. I. CUZA SUCEAVA
  25. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021 
  26. În conformitate cu Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea 2021, aprobată prin O.M.E. nr. 5454/13.10.2021, Consiliul de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Suceava a fost emisă Decizia nr. 2224 din 11.11.2021 prin care s-au constituit Comisiile pentru proba de interviu. - Decizie
  27. Lista cu situatii problema propuse la nivelul ISJ Suceava completata cnf. prevederilor din procedura 3462/25.10.2021
  28. Lista candidaților pentru fiecare unitate școlară și pentru fiecare categorie de funcții pentru care au optat în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de directordirector adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.459706.08.2021
  29. Rezultate proba scrisa afișat azi 18.10.2021
  30. 26.10.2021 Procedura interviu 34326 scan
  31. Tragere la sorti supraveghetori etapa speciala
  32. Anunt proba scrisa etapa speciala
  33. Vă informăm că începând de astăzi, conform calendarului, candidații pot depune opțiuni în platformă. Pașii sunt descriși în ghidul pentru înscriere începând cu pagina 14.
  34. Rezultate finale in urma soluționării contestațiilor pentru concursul de director/director adjunct sesiunea 2021
  35. Marti, 19.10.2021, începand cu ora 12:00, are loc la sediul ISJ Suceava, reevaluare lucrarilor contestate.
  36. Rezultate proba scrisa afișat azi 15.10.2021
  37. Sesiune suplimentară în cadrul concursului de ocupare a posturilor de director în unitățile de învățământ dedicată candidaților înscriși care nu se pot prezenta în data de 15 octombrie din cauza infectării cu virusul SARS-CoV-2 sau din cauza carantinării
  38. Anunt proba scrisa concurs directori
  39. Anunt tragere la sorti supraveghetori
  40. Decizie centru examen concurs
  41. Rezultate finale a candidaților admiși/ respinși la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
  42. Informații utile privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
  43. In atentia candidatilor respinsi la proba de validare a dosarelor
  44. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar
  45. Procedura 204_DTI_platfforma informatica
  46. Anexa 3 model completare
  47. Lista posturilor vacante
  48. Ordin 5195/2021
  49. Fisa cadru a postului director unitate de invatamant
  50. fisa cadru a postului director adjunct unitate de invatamant
  51. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 

       a) Curriculum Vitae Europass, conform modelului prevăzut în H.G. nr. 1021/2004; 

       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 

       c) cartea de identitate; 

       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 

       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 

       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 

       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 

       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor "Foarte bine" în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie; 

       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 

       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 

       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 

       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6

       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 

       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 

       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 

       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 

       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 

       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3)

        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 

       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.

 

 

Noutăţi M.E.C.

Ministerul Educației a finalizat etapa de evaluare calitativă a proiectelor pentru digitalizarea universităților

24 Iun 2022 Ministerul Educației a finalizat astăzi, 24 iunie, etapa de evaluare calitativă a proiectelor depuse de c ătre instituțiile de învățământ superior acreditate, de stat și particulare, în cadrul Schemei de granturi pentru digitalizarea...

()

24.Iun.2022


Evaluare Națională 2022: sinteza rezultatelor înregistrate la acest examen (înainte de depunerea/soluționarea contestațiilor)

23 Iun 2022 Ministerul Educației a centralizat rezultatele înregistrate de absolvenții clasei a VIII-a care au susținut Evaluarea Națională (EN VIII) în perioada 14 - 17 iunie 2022. Rezultatele (înainte de depunerea/soluționarea contestațiilor) au...

()

23.Iun.2022


97,3%: rata de prezență la a treia probă scrisă din cadrul examenului de Bacalaureat (sesiunea iunie - iulie 2022)

22 Iun 2022 La proba la alegere a profilului și a specializării - proba E.d) - din cadrul examenului național de bacalaureat (sesiunea iunie - iulie 2022), desfășurată astăzi, 22 iunie, s-a înregistrat o rată de participare de 97,3%. Au absentat...

()

22.Iun.2022


97,1%: rata de prezență la a doua probă scrisă din cadrul examenului de Bacalaureat (sesiunea iunie - iulie 2022)

21 Iun 2022 La proba obligatorie a profilului - proba E.c) - din cadrul examenului național de bacalaureat (sesiunea iunie - iulie 2022), desfășurată astăzi, 21 iunie, s-a înregistrat o rată de participare de 97,1%. Nu s-au prezentat 3.472 de...

()

21.Iun.2022


Peste 200 milioane euro, finanțare pentru digitalizarea educației

20 Iun 2022 În perioada 9 - 17 iunie 2022, instituțiile de învățământ superior acreditate (de stat și private) au depus 63 de proiecte pentru investiții în infrastructura digitală și formarea de competențe digitale avansate comunității. Apelul de...

()

20.Iun.2022


Ministerul Educației demarează implementarea proiectului „Standardizare și evaluare unitară pentru sistemul de educație preuniversitar - STANDEV”

20 Iun 2022 În urma semnării contractului de finanțare între Ministerul Educației (prin Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație - CNPEE) și Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, până la finalul lunii decembrie 2023 va fi...

()

20.Iun.2022


Ministerul Educației lansează a treia sesiune de concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat

20 Iun 2022 Ministerul Educației anunță organizarea, în perioada iunie - septembrie 2022, a celei de-a treia sesiuni a concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de...

()

20.Iun.2022


În anul școlar 2022-2023, se dublează numărul de școli în care va fi derulat programul-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolari și elevi

20 Iun 2022 Ministerul Educației a inițiat proiectul de Ordonanță de Urgență prin care Programul-pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolari și elevi se derulează și în anul școlar 2022-2023, fiind extins , în același timp, de la...

()

20.Iun.2022


Investiția în educație, deși insuficientă, este în anul 2022 aproape dublă, în raport cu anul 2016 (41 miliarde lei față de 21,7 miliarde lei)

20 Iun 2022 În anul 2022, cheltuielile cu educația au o pondere de 7,92% în Bugetul General Consolidat, ponderea raportată la PIB fiind de 3,11%. Pentru o corectă informare privind investiția României în educație, precizăm următoarele: Raportat la...

()

20.Iun.2022


Propunere de colaborare cu Primăria Sectorului 1 în vederea reglementării accesului în spațille de recreere ale Bazei „Cireșarii”

20 Iun 2022 Ministerul Educației a transmis astăzi, 20 iunie, Primăriei Sectorului 1 București, proiectul de protocol având ca obiect reglementarea accesului membrilor comunității locale în spațiile de recreere ale unității conexe de învățământ...

()

20.Iun.2022



 sesizari

 t

 index

 

 

 admitere

Secretariatul General al Guvernului

logo sgg

E-mail

Rețele de resurse educaționale deschise (RED)

retele

Proiect finantat Granturile SEE

logo eea grants glow2

 Erasmus

Anticoruptie

Tu poți face lumină

Consultare publică

consultare publica

 

JOB

anagajam